5 Mar 2009

**ÇİKOLATALI CEVİZLİ MUFFİN**

IMG_0909 by you.

Size cevizli çikolatalı muffin tarifi vericem..Dün muffin istedi canım..Şöyle bol çikolatalı içinde her şeyin olduğu:))Nasılsa temel malzemeler aynı diye düşündüm ve bu gördüğünüz muffinleri yaptım..Biz çok beğendik..Deneyin korkmadan..Pişman olmazsınız:))Ben yarısını sade diğer yarısını kakaolu yaptım.

IMG_0914 by you. ***ÇİKOLATALI CEVİZLİ MUFFİN***

MALZEMELER:

  • 3 yumurta oda sıcaklığında
  • 3 kahve fincanı şeker
  • 1 çay bardağı süt
  • 1 çay bardağı yağ
  • 6 kahve fincanı un
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 kahve fincanı damla çikolata
  • 1 kahve fincanı üzüm
  • 1 kahve fincanı ceviz
  • Tarçın veya vanilya

YAPILIŞI: Yumurta ve şekeri çırpın..Sırasıyla süt ve yağıda katın..Un ve kabartma tozunu eleyerek ilave edin..Bir poşete bir çay kaşığı kadar un koyun..Çikolata ve üzümleri içine koyup poşeti sallayın..Una bulansınlar ki pişerken dibe çökme olmasın..cevizleride hamurunuza ekleyip karıştırın..kalıplara kaşıkla paylaştırın..benim muffinler 30 tane oldu..Önceden ısıtılmış fırına verin pişip pişmediğini kürdanla kontrol edin..AFİYET OLSUN...

IMG_0909 by you.

0 yorum: