5 Mar 2009

**TAVUK SOTE**

IMG_0968 by you.

DİGER TÜM NEFİS PRATİK YEMEK TARİFLERİM İCİN TİKLAYİN LUTFEN

Günaydın arkadaşlar..Herkese sağlıklı ve huzur dolu bir hafta diliyorum..Ve haftanın ilk tarifiyle geliyorum:))Bu yemek bizim evde çok sevilir..Özellikle oğlum..Her öğün yapsam bıkmadan yer..ben de onun için yazdan domates konservesi yapıyorum..Belki çoğunuz biliyorsunuzdur..Domateslerimi güzelce yıkayıp ikiye bölüyorum..ve robottan geçiriyorum..Kabuklarını soymadan..Bir tencereye domates ve ince kıyılmış sivri biberle kaynatıyorum..kaynadıktan sonra tuzunu atıyorum..Kaynar vaziyette kavanozlara doldurup kapağını sıkıca kapatıp kavanozlarımı ters çeviriyorum..Akma olmazsa tutmuş demektir.kışın gönül rahatlığıyla yemeklerimde kullanıyorum..Tavsiye ederim..Gelelim yemeğimizin tarifine..

IMG_0968 by you. ****TAVUK SOTE****

MALZEMELER:

  • Tavuk göğsü (derisiz)2 tane
  • 1 kavanoz 1 kg lık domates
  • 4-5 diş sarmısak
  • 3-4 yemek kaşığı mısırözü yağı

YAPILIŞI: Tavuk göğsünü Kuşbaşı şeklinde dilimleyip güzelce yıkıyorum..Pişireceğim tencereye koyup üzerine bir miktar tuz serpip kısık ateşte suyunu salıp çekinceye dek pişiriyorum..yağ ve soyduğum sarmısakları ekleyip karıştırıyorum bir iki dakika daha sonra domateslerimi lave edip 10 dakika kadar pişirip ocaktan alıyorum..siz taze domateslede aynı şekilde yapabilirsiniz..AFİYET OLSUN....

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

Adsız dedi ki...

Merhaba,
sanirim bilginiz var, size davet gonderecegim mail adresiniz lazim yazarlik icin davet gonderecegim

selamlar